canyoning school

Canyoningschool

Canyoningschool is onderdeel van Wildwaterschool – dé plek voor avontuurlijke watersportopleidingen!.
Wij bieden jou de ultieme kans om canyoningen te ontdekken en je vaardigheden naar een hoger niveau te tillen.

Canyoningen in Frankrijk

WAT IS CANYONINGEN?
Canyoningen is een bergsport waarbij de loop van de rivier door een kloof (canyon) wordt gevolgd. Al lopend, zwemmend, glijdend, springend en abseilend vind je je weg door de canyon.
Het is een uitdagende sport waarbij je veel kennis en ervaring in huis moet hebben, voordat je zelfstandig kunt afdalen in een canyon.

WAT WIJ BIEDEN

• Kennismakingsdagen: Ideaal voor iedereen die nieuwsgierig is naar canyoningen en een eerste ervaring wil opdoen.
  • Opleidingsmodules 1-2-3: Voor degenen die zelfstandig willen gaan canyoningen bieden wij een gestructureerd trainingsprogramma aan.
  • Professionele gidsopleidingen: Overweeg je een carrière in het canyoningen? Onze intensieve opleidingen leiden zowel particulieren als studenten van sportopleidingsscholen op tot gecertificeerde gidsen. Dit biedt jou de kans om commercieel aan de slag te gaan en anderen veilig door adembenemende canyons te leiden.

WAAROM KIEZEN VOOR CANYONINGSCHOOL?

• Ervaren instructeurs: Onze trainers zijn experts met jarenlange ervaring in de watersportwereld.
  • Persoonlijke begeleiding: Kleine groepen zorgen voor persoonlijke aandacht en begeleiding op maat.
  • Veiligheid voorop: We zorgen voor een veilige leeromgeving met hoogwaardige uitrusting en duidelijke instructies.

Begin vandaag nog aan je canyoning-avontuur!
Schrijf je in voor een kennismakingsdag of meld je aan voor een van onze opleidingen en ontdek de spanning en het avontuur van canyoningen met Canyoningschool.
We zien je graag op een van onze kennismakingsdagen of opleidingen!

CANYONING OPLEIDING
Data: