River Tubing

River Tubing is een geweldig leuke watersport waarbij je in een opgeblazen ‘donut’ over de rivier glijdt. Sommigen mensen noemen het ook wel ‘tobbedansen’ op de rivier. Je bent voorzien van een complete outfit zoals helm, zwemvest, wetsuit en peddel, en voor aanvang van de activiteit krijg je een uitgebreide uitleg van onze instructeur die ook meevaart op de rivier.

Wildwaterschool biedt deze activiteit aan op Camping Les Eygas in de Franse Alpen waar je nog meer leuke outdoor activiteiten kunt doen. Alle activiteiten staan onder leiding van Nederlandstalige instructeurs en worden in het zomerseizoen wekelijks aangeboden.
Tegelijkertijd met de activiteiten kun je een verblijf boeken op Camping Les Eygas die door de ANWB met 3,5 sterren gewaardeerd is.

SAMENWERKING
Je zit altijd met 2 personen in een tube en een goede samenwerking is cruciaal. Val je eruit? Geen paniek! Met behulp van de handvaten die rondom en in de tube zitten klim je er heel gemakkelijk weer in.

En als je geen zin hebt om te peddelen dan laat je je gewoon mee dobberen met de stroming van de rivier.
Deze activiteit wordt aangeboden op 2 verschillende trajecten op de rivier de Durance en is geschikt voor iedereen vanaf 12 jaar. Het tubing-traject is afhankelijk van de waterstand.

PRIJS RIVER TUBING DURANCE 2024
+ 2-2,5 uur
Vanaf 12 jaar

Week 28 t/m 34
8 juli t/m 23 augstus

INCLUSIEF
– Materialen
– Instructie en begeleiding door Nederlandstalige instructeurs

EXCLUSIEF
– Vervoer
– Verzekering
– Maaltijden
– Overnachting
– Schoeisel* (evt. te huur op Camping Les Eygas)

INSCHRIJVEN
River Tubing is op basis van individuele inschrijvingen. Je kunt je inschrijven via het inschrijfformulier. Hou er wel rekening mee dat het River Tubing alleen ’s maandags wordt aangeboden.
Wil je tegelijkertijd met de inschrijving ook een kampeerplaats boeken op Camping Les Eygas? Ga dan naar het inschrijfformulier van de camping. Je vult alle gegevens in voor de reservering van de kampeerplaats en onderaan, in het vakje vragen/opmerkingen, vul je de gewenste activiteit in.
Op alle activiteiten zijn de Algemene Voorwaarden van Wildwaterschool van toepassing.

Wil je graag meer weten over het River Tubing of heb je specifieke vragen? Neem dan gerust contact met ons op per telefoon of per e-mail. Op de contactpagina vind je al onze gegevens.